01 BEVEZETÉS
Kérjük, amennyiben vásárlója illetve aktív felhasználója kíván lenni www.egerviragkuldes.hu web áruházunknak, figyelmesen olvassa el az Általános Szerződési Feltételeinket és kizárólag abban az esetben vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetért, és kötelező érvényűnek tekinti magára nézve. A szolgáltatás megrendelése az Általános Szerződési Feltételek egyidejű elfogadásának minősül.
Jelen ÁSZF tartalmazza az Kormos Kinga (székhely: 3300 Eger Király utca 7406 hrsz. a cég adószám:56811188-1-30; a továbbiakban „Szolgáltató”) által a www.egerviragkuldes.hu honlapon (a továbbiakban „honlap”) nyújtott szolgáltatások igénybevételének és a honlap használatának feltételeit, módját, valamint a honlapon nyújtott szolgáltatásokat igénybe vevő személy (a továbbiakban „Felhasználó/Ön/Megrendelő”) és a szolgáltató között alkalmazandó általános szerződési feltételeket.
A Felhasználó a honlap használatával (regisztrációval és a rendelés megerősítésével, illetve feladásával) tudomásul veszi és elfogadja a jelen ÁSZF-ben foglaltakat. A Szolgáltató fenntartja magának a jogot arra, hogy az ÁSZF-et időről időre megváltoztassa. Kérjük, minden vásárlás előtt olvassa el és ellenőrizze az ÁSZF-et. Amennyiben nem járul hozzá az ÁSZF-ben történő bármiféle változáshoz, kérjük, azonnal szüntesse be az oldal használatát. A Szolgáltató a jelen ÁSZF-et, a honlapon forgalmazott termékek árait és egyéb feltüntetett árakat nem visszamenőleges hatállyal bármikor módosíthatja. A módosítás a honlapon történő közzétételt követően lép hatályba és a hatályba lépést követő rendelésekre érvényes. Tehát minden változtatás, amely az Ön visszaigazolt rendelése után következik be, nem fogja érinteni az adott rendelését, kivéve, ha a változtatást törvény írja elő számunkra.
A jelen ÁSZF 2023. 07. 30-tól hatályos és visszavonásig hatályban marad.
02 ÁLTALÁNOS INFORMÁCIÓK
2.1. A Szolgáltató adatai:
A cég megnevezése: Kormos Kinga Egyéni vállalkozó
A cég székhelye: Eger 3300 Király utca Hrsz.7406
Kedvezményezett bank neve: OTP Bank Nyrt.
Bankszámla szám: 11739009-23914014-00000000
IBAN: HU68117390092391401400000000
SWIFT: OTPVHUHB
Ügyfélszolgálat:nyitvatartási idő alatt.
E-mail: viragbolteger@gmail.com
Tel.: +36209323170
A cég adószáma: 56811188-1-30
EV nyilvántartási száma: 55499905
Nyilvántartásba vevő szerv megnevezése: Nemzeti Adó – és Vámhivatal
Bolt nyitva tartása: Bolt nyitva tartása: hétfő–péntek: 8–17-ig, szombat: 8–15-ig , vasárnap: zárva
Telefonon: hétfő–péntek: 8–18 és szombat: 8–15, vasárnap: zárva
2.2. A honlapon elérhető szolgáltatások igénybevételének feltételei
A főoldalon található “Fiókom” menüpont alatt a regisztrációs adatlap kitöltésével van lehetőség felhasználói fiók létrehozására, de ha nem akar regisztrálni vendég vásárlóként is tud vásárolni a honlapon. A Felhasználó a Weboldalon történő regisztrációjával kijelenti, hogy jelen ÁSZF feltételeit megismerte. A regisztrációt az e-mail cím azonosítja, azaz minden e-mail címet csak egyszer lehet regisztrálni. A regisztráció semmilyen kötelezettséggel nem jár.
A Honlapon történő vásárlás elektronikus úton leadott megrendeléssel lehetséges, a jelen ÁSZF-ben meghatározott módon.
Szolgáltatót a regisztrált adatok Felhasználó által történő megváltoztatásából eredő kárért, hibáért semminemű felelősség nem terheli.
A Webáruház a Magyarországról érkezett, illetve oda kézbesítendő megrendeléseket teljesíti. Ettől eltérő megrendelési igénye esetén forduljon hozzánk elektronikus levélben.
Jogviszonyunkra a 2013. évi V. Törvény (Ptk.), valamint a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet rendelkezései alkalmazandók.
A regisztráció során lehetősége nyílik feliratkozni a Szolgáltató által kezelt direkt marketing célú üzenetküldésre (Hírlevélre). A Hírlevélre történő feliratkozás önkéntes.
Amennyiben a korábbi vásárlásai során már regisztrált a Webáruházban, e-mail cím és jelszó párossal beléphet és így a korábban megadott személyes adataival folytathatja a vásárlást.
A vásárlás/regisztráció során köteles a saját, valós adatait megadni. A Szolgáltató kizárja felelősségét, amennyiben a Felhasználó valótlan, más nevében, más személyhez köthető adatokkal veszi igénybe szolgáltatásait.
Kereskedelmi feltételek virágküldès ès ajándèk küldès
Az itt felsorolt általános kereskedelmi feltételek minden rendelést leadott vevőre vonatkoznak. A rendelés leadásával a vevő tudomásul veszi, hogy az eladó a honlapon www.egerviragkuldes.hu megjelentett árak alapján dolgozik, bármely más forrás semmis. Az eladó a változtatás jogát fenntartja.
Virágkötőink egyedi csokrokat kötnek, amelyek kifejezetten a vásárló kérésére készítenek, ebből kifolyólag két teljesen egyforma csokor nem létezik. Természetesen az Ön által kiválasztott termékhez hasonló csokrot kap, mely stílusában, formájában, virágkötészetében garantáltan az, amit választott.
A megjelenített képek eltérhetnek a valóságtól, és bizonyos esetekben illusztrációként szerepelnek. A virágvásárlást bizalmi ügynek tekintjük. Tekintettel arra, hogy a virág egy naponta beérkező friss termék, lehetséges, hogy az Ön által választott csokor valamelyik összetevője épp nincs készleten. Ilyen esetben az összetevő helyettesítése megengedett. A kiszállításokat Kormos Kinga Egyéni vállalkozó szervezi, célunk Heves Megye területén a virágkiszállítás, hogy a pontos és minőségi szolgáltatást biztosítani tudjuk.
03 A MEGRENDELÉS FOLYAMATA VÁSÁRLÁS A WEBÁRUHÁZBAN
A megjelenített termékek online módon a “WEBÁRUHÁZ” főmenüre és azon belül a lentiekben részletezett kategóriára kattintva rendelhetők meg.
3.1. A Webáruházban a termékek egyrészt a “Virágok”, “Lufik”, “Csoki”, “Selyemvirágok”, ”Virágdobozok”, stb. kategóriák alatt,
másrészt közvetlen kereséssel találhatók meg. Keresni termék névre, valamint kulcsszavak szerint lehetséges. Vásárlást regisztrált és nem regisztrált felhasználók is kezdeményezhetnek.
3.2. A Webáruházban megvásárolható termékek fotói, jellemzői, egyéb vonatkozó lényeges információk, az érintett termék termékoldalán kerülnek feltüntetésre. Amennyiben bármely termékünkkel, alapvető jellemzőivel kapcsolatban több információra van szüksége, kérjük, hogy írjon az viragbolteger@gmail.com e-mail címre.
3.3. Minden rendelés az elfogadás és rendelkezésre állás függvénye. Az Ön bevásárlókosarában lévő termékek nincsenek lefoglalva, azokat a megrendelés véglegesítése (a megrendelési folyamat teljes befejezése) és megerősítése előtt más felhasználók megvásárolhatják.
3.4. A Honlapon vagy az egyéb szolgáltatások felületein megjelenő információkban előfordulhatnak hibák, pontatlanságok vagy hiányosságok a termékek leírását, árazását és promócióját, ajánlatokat, termékszállítási költséget, szállítási időt és hozzáférhetőséget illetően. A Szolgáltató fenntartja a jogot bárminemű hiba, pontatlanság vagy hiányosság kijavítására, valamint arra, hogy előzetes tájékoztatás nélkül megváltoztassa vagy frissítse az információkat.
3.5. A termékek adatlapján megjelenített képek – különösen a “Virágok” kategória esetén – eltérhetnek a valóságostól, bizonyos esetekben illusztrációként szerepelnek. A virágcsokrok/dekorációk a szezonális virágok esetén elsősorban az aktuálisan készleten lévő virágokból készülnek. Konkrét igényt előzetes egyeztetés függvényében a virág beszerzésére nyitva álló megfelelő idő alatt tudunk teljesíteni. A kínálat mindig a készlet erejéig érvényes. Áruhiány esetén, az eladó fenntartja magának a jogot, hogy egy minőségében, stílusában, formájában, tartalmában és méretében hasonló terméket szállítson. A Szolgáltató nem vállal felelősséget a Webáruházban megjelenő kép és a termék tényleges kinézete miatti különbözőség miatt.
3.6. Termék vásárlása esetén a Webáruházban az Ön által kiválasztott termék oldalán tudja elkezdeni a vásárlást. A terméket a „KOSÁRBA” gombra kattintva tudja a megvásárolni kívánt termékek listájához adni (KOSÁR). Ezt a folyamatot minden olyan terméknél meg kell ismételni, amelyet Ön meg kíván vásárolni. Kosarának tartalmát a honlap jobb felső sarkában található „KOSÁR” ikonra kattintva a honlap bármely felületéről elérheti. Itt találhatja és ellenőrizheti az Ön által eddig kiválasztott és megvásárolni szándékozott termékeket és azok mennyiségét. Ha egy termékből többet kíván vásárolni, azt a KOSÁR oldalán tudja beállítani.
3.7. A virágküldés során a megrendelés lemondása legkésőbb az ígért kiszállítási idő kezdete előtt negyvennyolc (48) órával lehetséges.
3.8 Amennyiben a vevő által megadott információk hibásak vagy valótlanok, akkor az eladó nem tehető felelőssé a lehetetlenné vált kiszállítás miatt.
A RENDELÉS FELADÁSA
3.9 A “KOSÁR” oldalon (a „KOSÁR” ikonra kattintva érhető el) találhatók és ellenőrizhetők az eddig megvásárlásra kiválasztott termékek. Ezen az oldalon van lehetőség a nem kívánt termék törlésére az “eltávolítás” ikonra történő kattintással, valamint módosíthatja a szükséges darabszámot.
A kosárhoz további terméket hozzáadni a webáruház fő menü sorába a „SHOP” menü pont alatt tud.
Ha a „KOSÁR” tartalma megfelelő, lefelé haladva megtalálja, a szállítási költség táblázatot ahol, kitudja választani a megadott települést hova szeretné a virágot szállítatni, és ez alapján a szállítási költség hozzá lesz adva a termék árához.
„TOVÁBB A PÉNZTÁRHOZ” feliratra kattintva. meg kell adni a számlázási címet, telefont, email címet, szállítási címet, kiszállítási dátumot, üdvözlő kártya szövegét.
Virágkiszállítás esetén a KOSÁR oldalon a “Megjegyzés jegyzetek” ablakban rövid üzenetet megadása szükséges, amely üzenet kártya formájában a küldemény mellé kerül majd.
Ki kell választani a fizetési módot Simplepay/Bankiátutalás.
El kell fogadni az ÁSZF-et.
A vásárlás elküldéséhez és véglegesítéséhez a MEGRENDELÉS ELKÜLDÉSE gombra kattintva a rendszer elküldi az adatokat.
A sikeres vásárlást a megjelenő „KÖSZÖNJÜK! ÖN LEADTA MEGRENDELÉSÉT” üzenet erősíti meg.
Az elküldés után 1 munkanapon belül visszaigazolást küldünk a megadott e-mail címre a megrendelésről. Amennyiben a megrendelés rögzítése után hibás adatot észlel (pl.: a visszaigazoló e-mailben), azt haladéktalanul, de legfeljebb 24 órán belül köteles jelezni a Szolgáltató felé.
Bármilyen kérdés esetén kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot a viragbolteger@gmail.com +36209323170 telefonszámon.
3.10 Adatbeviteli hibák felismerésének és kijavításának technikai lehetőségei
Az adatbeviteli hibáknak a megrendelés elküldését megelőzően történő azonosításához és kijavításához biztosított eszközök:
A “Kosár” tartalma bármikor ellenőrizhető, változtatható, vagy akár törölhető. A megrendelés leadása előtt a Vásárló áttekintheti a megrendelése adatait. A megrendelés elküldését követően, ha tévedésből mást rendelt, mint amit szeretett volna, vagy törölni kívánja megrendelését, kérjük, jelezze azt az viragbolteger@gmail.com e-mail címen, vagy a +36209323170 telefonszámon! Fontos, hogy a megrendelés elküldését követően ezt mielőbb tegye meg.
04. SZÁLLÍTÁSI INFORMÁCIÓK
Szállítási címként Eger és környéke (Egertől 30 km—től messzebb nem szállítunk) település címadatai megadhatók. A Szoláltató megrendelésenként egy konkrét címre tudja a megrendelt termékeket kiszállítani. Több kiszállítási cím esetén minden kiszállítási címhez külön megrendelést szükséges leadni.
A kiszállítás csak Virág kiszállításara van lehetőség Termék kiszállítása nincs (lufi, csoki). Minden olyan egy vagy több tételes megrendelés amelyben minimum egy darab VIRÁG szerepel az a megrendelés virágkiszállításnak minősül. A Szolgáltató a változtatás jogát fenntartja a kiszállítási nap módosítása, illetve az előzetesen kalkulált kiszállítási idő tekintetében is. Továbbá a Szolgáltató bizonyos termékek kiszállításának területi (pl. csak budapesti kiszállítás vállalása) és időbeli korlátozására is fenntartja a jogot. A kiszállításra vonatkozó összefoglaló táblázat jelen ÁSZF 1. sz. Mellékletét képezi. A Szolgáltató biztosít minden rendelést a szállítási idő alatt, amíg az az Ön által megadott szállítási címre kézbesítésre kerül.
A felhasználó a megrendelt termék átvételekor köteles megvizsgálni, hogy a termék sérülésmentes-e. Amennyiben sérülést tapasztal a csomagoláson vagy a terméken, jegyzőkönyv felvételét kérheti a futártól, ugyanis a termék futártól való átvételével, illetve az átvételt igazoló dokumentum aláírásával a termék mennyiségi és minőségi átvétele megtörténik, amely azt jelenti, hogy az átvételt követően a felhasználó kizárólag elállási jogával élhet, ezért a kiszállítást végző személy távozása után a Szolgáltatónak nem áll módjában utólagos mennyiségi és minőségi reklamációt elfogadni.
Amennyiben az átvételkor láthatóan sérült a csomagolás vagy a termék és a sérülés az áru átvételét megelőzően keletkezett, a Szolgáltató díjmentesen biztosítja a termék visszavételét, illetve cseréjét. A Szolgáltató nem vállal felelősséget az átvételt követően észlelt sérülésekért. A virágkézbesítő partnerünk, abban az esetben, ha címzett nem tartózkodik a megadott címen, egy harmadik személy segítségét is igénybe veheti (pl.: szomszéd, recepciós, portás).
Egészségügy intézménybe és idősek otthonába szállítás esetén, kérjük, adja meg a szoba számát.
Szállodába, kempingbe, nyaraló faluba történő kiszállításkor, kérjük, adja meg a szoba számát, vendégek nevét.
Előadásra, művész fellépésre, koncertre a küldemény eljuttatása, kizárólag a helyszíni rendszabályok szerint történik!
Az ilyen helyekre a szállításokat, csak a recepcióig tudjuk garantálni!
A kézbesítés időpontját, amennyiben szükségesnek tartjuk, kollégáink egyeztetik a címzettel, hogy a csokor átadásakor biztosan elérjük a megadott helyen.
Ritka esetben a virágkiszállítás nem megoldható!
Ilyen esetben értesítjük a vevőt az ár változásról.
Amennyiben a vevő a megemelkedett árú virágküldést nem kéri, akkor a megrendelést töröljük és a kifizetett összeget visszautaltatjuk.
Ha az eladó vis maior helyzet okán nem képes teljesíteni a szállítást, az eladó megtesz mindent, hogy értesítse a vevőt a vis maior helyzetről.
Az eladó fenntartja magának jogot, hogyha óránként 10 megrendelésnél több érkezik be, akkor az előre rögzített teljesítési időközöktől eltérjen.
Az át nem vett küldemények újbóli szállítási költségét a megrendelőre terheljük!
A szállítás nyitvatartási időben történik, kivétel ha a vásárló az esti órákban más időpontban történő kiszállítást kér.
A küldendő termékeket Eger és környékén a hét minden napján kiszállítjuk!
A kiszállítás időpontját napra pontosan van módunkban teljesíteni, a szállítások idejét nincs módunkban percre pontosan teljesíteni. Abban az esetben ha a vásárló által meghatározott időpontban nem történik meg a szállítás, akkor kártérítésre nincs lehetőség.
4.1. Szállítási módok
A vásárlási folyamat során az alábbi szállítási módok érhetők el a virág és a termékek kiszállítása esetén is:
Taxi szolgáltatás – City Taxi Eger( https://citytaxieger.hu/), Taxi Eger -a vásárló magának szervezi meg a boltba átveszi a taxis a kiszállítandó virágküldeményt.
saját futár
A megrendelt csokor és ajándék szállítását Kormos Kinga Egyéni vállalkozó szervezi.
Az áru meghatározott időn belüli címzetthez történő eljuttatása, a szállítás.
A megrendelés és a szállítás közötti időtartam munkaidő alatt Eger minimálisan 2 óra, vidékre 3 óra. A szállítások idejét nincs módunkban percre pontosan teljesíteni. Vidékre csak napra meghatározott időpontra tudjuk a csokrok kézbesítését vállalni, pontos időpontra meghatározva nem.
Abban az esetben, ha az Ön által meghatározott időpontban nem történik meg a szállítás, akkor kártérítésre nincs lehetőség.
Ha a vásárló kifejezetten a legkevésbé költéséges szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási módot választ, eladó nem köteles visszatéríteni az ebből eredő többletköltségeket.
4.2. Virág kiszállítása
Minden olyan egy vagy több tételes megrendelés, amelyben minimum egy darab virág szerepel az a megrendelés virágkiszállításnak minősül. Virágküldeményeinket Eger és környékén az alábbi feltételekkel juttatjuk el otthonába vagy a megjelölt címre (postafiók címre nem kézbesítünk).
Kézbesítés díja: Egerben egységesen bruttó 2800,- Ft (azaz kettőezer nyolcszáz forint).
Mellékelt táblázat Eger és környékére vonatkozó szállítási díjak sorolja fel maximum Egertől 30 km-es távolságba szállítunk.
Ha a település nincs a táblázatba és 30 km-nél nincs messzebb kérjen tőlünk ajánlatot:
shop[@]egerviragkuldes.hu, telefonon: +36209323170
Kézbesítés időpontja:
- Normál időszak: hétfőtől péntekig 8-ra és 18 óra között;
- Nem ünnepi időszakban: szombaton 8-ra és 15 óra között;
- Nincs kiszállítás: Vasárnap és munkaszüneti napokon a Szolgáltató nem vállal kiszállítást csak abban az esetben, ha az előre le van egyeztetve!
4.3 Kézhez vétel
A virág egy gyorsan romló termék, amelyet kifejezetten a vásárló kérésére készítettek, ezért minden a terméket érintő reklamációnak, elállásnak amennyiben a terméket átvették, helye nincs. Abban az esetben, ha a címzett a küldeményt visszautasítja, és ez nem a termék, vagy a szolgáltatás minőségével kapcsolatos, akkor azt átvetnek tekintjük!
Abban az esetben, ha a címzett és kézbesítő partnerünk a küldemény átvételét-átadását más időpontra, vagy dátumra egyeztetik, mint a megrendelő által megjelölt, akkor partnerünk azt a címzettel egyeztetett időben, vagy dátumra fogja kikézbesíteni. Ilyen esetben nincs mindig módunk és lehetőségünk ezt előre tudatni a megrendelővel. Ebben az esetben a terméket átvetnek tekintjük!
A megrendelt és elkészített csokrot, amennyiben a címzett nem elérhető, akkor a megrendelésben szereplő átvételi dátum után még 3 napig őrizzük meg! A termék romlandóságából kifolyólag a kifizetett, de 3 napon belül át nem vett megrendeléseket selejtezzük és átvetnek tekintjük!
4.4 Visszaküldés
Amennyiben a virág a szállítás folyamán megsérült, küldje vissza és saját költségünkre azonnal kicseréljük. Az áru visszaküldésére csak akkor van lehetőség, ha erről a vevő és az eladó előzetesen megállapodott. A megrendelt termék minőségi, vagy mennyiségi reklamáció alapja, mindig egy, az átvétel időpontja körül készült fénykép kell hogy legyen. A reklamációt a kézbesítés követő 3 napon belül tudjuk befogadni és kezelni! Ennek hiányában reklamációt, a már átvett termékkel kapcsolatosan sajnos nem tudunk elfogadni, tekintettel a termék romlandóságára. Minden, az eladó által elfogadott visszaküldés esetén, a vevő jogosan kérheti az áru cseréjét vagy a vételár visszatérítését. Más kártérítésnek helye nincs.
05 FIZETÉS
Ön szavatolja, hogy az Ön által használt hitel-/bankkártya az Öné vagy a hitel-/bankkártya tulajdonosa külön felhatalmazta Önt annak használatára. Minden hitel-/bankkártya-tulajdonos felelősséggel tartozik a kártya érvényességének ellenőrzéséért és a kártyakibocsátó által történő engedélyezésért. Ha az Ön fizetési kártyájának kibocsátója elutasítja a fizetés engedélyezését a szolgáltató felé, nem tartozunk felelősséggel semmiféle késésért vagy a szállítás elmaradásáért. Amennyiben a megrendelés leadásától számított 30 percen belül nem történik meg a fizetés, a megrendelés törlődik.
A Szolgáltató a lehetőségeihez mérten mindent megtesz a felhasználó rendelési és fizetési adatainak biztonsága érdekében, azonban nem felel semmilyen veszteségért, amely abból származik, hogy egy harmadik fél engedély nélküli hozzáférést szerez bárminemű adathoz, melyet a felhasználó megadott.
Fizetési módok:
Bankkártya
Webáruházunk részére a SimplePay biztosítja a kártyaelfogadás lehetőségét, biztonságos, SSL protokollt használó kártyaelfogadó rendszere által. Bankkártyás fizetéskor Önt átirányítjuk a SimplePay biztonságos fizetőoldalára, így a fizetés közvetlenül a Bank által üzemeltetett, a nemzetközi kártyatársaságok szabályai és biztonsági előírásai szerint működő oldalon történik, és nem a webáruház oldalán. Az internetes áruház az Ön kártya-, illetve a mögötte álló számla adatainak, számának, lejárati dátumának semmilyen formában nincs birtokában, abba betekintést nem nyerhet!
Kérjük, készítse elő kártyáját! A bankkártyával történő fizetéshez az alábbi adatokra lesz szüksége:
- Kártyaszám (A kártya előlapján dombornyomással vagy nyomtatással szereplő, 13-19 jegyű szám.)
- Lejárati dátum (A kártya előlapján dombornyomással vagy nyomtatással szereplő, hh/éé formátumú szám.)
- Érvényesítési kód (A kártya hátlapján az aláírási panelen található számsor utolsó három jegye {CVV2, vagy CVC2}. Amennyiben az Ön kártyáján nem szerepel ilyen kód, a fizető oldalon található, erre vonatkozó mezőt legyen szíves üresen hagyni!)
Áruházunkban az alábbi kártya típusokkal fizethet:
- Visa (dombornyomott)
- MasterCard (dombornyomott)
- American Express (dombornyomott)
- Electron (nem dombornyomott) Ezen kártyák esetében a kibocsátó bank határozza meg, hogy lehetővé teszi-e a kártya internetes használatát. Amennyiben az Ön Electron kártyáját kibocsátó bank engedélyezte az interneten való kártyahasználatot, Ön természetesen fizethet kártyájával internetes áruházunkban. Pontos információért kérjük, forduljon a kártyáját kibocsátó bankhoz!
Az OTP Bank által kibocsátott kártyák természetesen elfogadhatók. Maestro A SimplePay internetes fizetőfelületén bármely bank által kibocsátott Maestro kártya elfogadható.
Az elfogadás feltétele, hogy az Ön kártyáját kibocsátó bank is támogassa a Maestro kártyák e-commerce tranzakciókra történő felhasználhatóságát. Kérjük, konzultáljon a bankjával!
Az internetes kártyaelfogadás biztonságának további növelése érdekében az SimplePay bevezette a Verified by Visa/MasterCard Secure Code (VbV/MSC) szolgáltatást. A szolgáltatás lényege, hogy a kártyabirtokos részére a fizetésre használt kártyát kibocsátó bank megad valamilyen plusz azonosítási lehetőséget, amely a tranzakció során ellenőrzésre kerül, és egyértelműen azonosítja a kártyát használó személyt.
Amennyiben az Ön kártyáját kibocsátó banknál nem elérhető a VbV/MSC szolgáltatás, vagy Ön azt nem igényelte, a fizetési folyamat nem változik. A webáruház átirányítja Önt a SimplePay oldalára, ahol megadja kártyájának adatait (kártyaszám, lejárati dátum, érvényesítési kód), és megtörténik a vásárolt áruk/szolgáltatások ellenértékének kiegyenlítése.
Amennyiben az Ön bankja rendelkezik a VbV/MSC szolgáltatással, és Ön ezt igénybe veszi, a fizetési tranzakció folyamata megváltozik.
Kártyája adatait (kártyaszám, lejárati dátum, érvényesítési kód) továbbra is a SimplePay fizetőfelületén kell megadnia. Ezt követően azonban a Bank automatikusan átirányítja Önt a kártyáját kibocsátó bank megfelelő oldalára, ahol végre kell hajtania az azonosítási eljárást.
A sikeres azonosítást követően a fizetési tranzakció folytatódik, Ön értesítést kap a tranzakció sikerességéről, és visszairányításra kerül a webáruházi felületre.
Amennyiben az azonosítást nem tudja végrehajtani, a tranzakció sikertelenül zárul.
Banki átutalás
Banki átutalással történő vásárlások esetén, a csokor kiszállítására csak az ellenérték bankszámlánkra történő megérkezése után van lehetőség.
- A cég megnevezése: Kormos Kinga
- A cég székhelye: 3300 Eger Király utca Hrsz. 7406
- Számlaszám
Forint (HUF) és Euro átutalás esetén:
- Kedvezményetett neve: Kormos Kinga Egyéni Vállalkozó
- Bank: OTP Bank Nyrt.
- Bankszámla szám: 11739009-23914014-00000000
- IBAN: HU6811739009-23914014-00000000
- SWIFT: OTPVHUHB
Kérjük, ügyeljen arra, hogy az összeg a kiszállítás előtt legalább 2 órával megérkezzen, hogy pontosan szállíthassuk ki a megrendelt terméket!
06. FELELŐSSÉGVÁLLALÁS
A Szolgáltató felelősséget vállal a beérkezett és kiegyenlített megrendelések teljesítésre, azonban fenntartja a jogot arra, hogy amennyiben bármely virág nincs azonnal készleten és a kiszállítás kért időpontjáig nem tudja azt beszerezni, akkor a megrendelővel történő egyeztetés után azt más, hasonló virággal helyettesítse. A Felhasználó a Honlapot kizárólag a saját kockázatára használhatja, és elfogadja, hogy a szolgáltató nem vállal felelősséget a használat során felmerülő, szándékosan, súlyos gondatlansággal, vagy bűncselekménnyel okozott vagyoni és nem vagyoni károkért.
07. SZELLEMI TULAJDONJOGOK
Minden, a honlapon szereplő tartalom, mint például képek, dokumentumok, logók, menük, weboldalak, eszközök, betűtípusok, dizájnelemek, virágkompozíciók és összeállítások vagy funkciók (a továbbiakban együtt „tartalom”) az Kormos Kinga tulajdonát képezi és szerzői jogi, védjegyoltalom és egyéb, a szellemi tulajdont oltalmazó törvények és rendeletek oltalma alatt áll. Ön nem reprodukálhatja, forgalmazhatja, tüntetheti fel, módosíthatja, nem készíthet hasonló munkát belőle és nem használhatja a tartalmat semmilyen módon, egészben vagy részben az Kormos Kinga előzetes írásbeli hozzájárulása nélkül.
08. AJÁNLATI KÖTÖTTSÉG, VISSZAIGAZOLÁS
A Szolgáltató legkésőbb 1 munkanapon belül e-mail útján visszaigazolja a megrendelést. Amennyiben a Felhasználó nem kapja meg 1 munkanapon belül a visszaigazolást, mentesül az ajánlati kötöttsége alól. A visszaigazoló e-mail tartalmazza a rendelési adatokat, így a megrendelt termék nevét, árát, a választott fizetési és szállítási módot, a rendelés sorszámát és a felhasználó rendeléssel kapcsolatos megjegyzéseit.
09. TERMÉKEK
A termékek fő tulajdonságai a honlapon az egyes termékek oldalain szerepelnek. A honlapon eladásra kínált termékek bemutatására használt képek eltérhetnek a valódi megjelenéstől, tekintettel arra, hogy ez – a fényképek, illetve színek tekintetében – függ a használt webböngésző és monitor beállításától.
10. ÁRAK ÉS ÁRAZÁSI IRÁNYELVEK
A Honlapon megjelenített árak forintban értendők, tartalmazzák az általános forgalmi adót (áfa) és a csomagolási költséget, azonban nem tartalmazzák a szállítás díját. Az árut, a rendelés idején érvényes áron számlázzuk ki.
A termékekre vonatkozóan megjelenített árak tartalmazzák a törvényben előírt áfát és Magyar Forintban értendők.
Nem tartalmazzák a házhoz szállítás díját és az egyéb a képen látható ‘tároló edény’ (váza, kapsó) díját, ha és amennyiben az külön a leírásban nincsen feltüntetve.Külön csomagolási költség nem kerül felszámításra.
A weboldalról – www.egeviragkuldes.hu – megrendelhető termékek árai változtatásának jogát Kormos Kinga Egyéni Vállalkozó , mint Szolgáltató tartja fenn azzal, hogy a módosítás a weboldalon való megjelenéssel egyidejűleg lép hatályba. A módosítás a már megrendelt termékek vételárát nem befolyásolja.
Fenntartjuk azonban a jogot arra, hogy előzetes értesítés nélkül is bármikor változtassunk a Honlapon szereplő árakon vagy bármikor megszakítsuk a szolgáltatást. A Szolgáltató nem tartozik felelősséggel Önnel vagy bármilyen harmadik féllel szemben semmiféle változtatás, ármódosítás és a szolgáltatás beszüntetésének vagy szüneteltetésének tekintetében. A rendelés leadásával a honlapon feltüntetett termékár elfogadásra kerül, kivéve, ha fizetési hiba áll fenn.
11. A SZERZŐDÉS LÉTREJÖTTE
A weblapon megkötött szerződés, írásban megkötött szerződésnek minősül. A megkötött szerződéseket iktatjuk egyedi rendelés azonosító számmal, amely tartalmazza a szolgáltatás megvásárlásának dátumát is. Ezek az információk utólagosan is hozzáférhetők.
A szerződés magyar nyelven jön létre és a magyar jog az irányadó.
A megrendelés leadása elektronikus úton megkötött szerződésnek minősül, amelyre az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvényben foglaltaknak megfelelően irányadóak. A szerződés a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet hatálya alá tartozik, amely szem előtt tartja az Európai Parlament és a Tanács fogyasztók jogairól szóló 2011/83/EU irányelvének rendelkezéseit.
A szerződés a visszaigazolás megérkezésével jön létre. A megrendelést a teljesítés előtt legfeljebb 48 órával, írásban lehet lemondani. Ezt követően már nem áll módunkban visszafizetni a vételárat. A szerződés létrejöttét az elektronikusan elmentett vásárlási adatok igazolják, ami utólagosan hozzáférhető.
A Honlap olyan kapcsolódási pontokat (linkeket) tartalmazhat, amely más szolgáltatók oldalaira vezet. Ezen szolgáltatók adatvédelmi gyakorlatáért és más tevékenységéért Szolgáltató nem vállal felelősséget.
12. AZ ELÁLLÁS JOGA
Tájékoztatjuk, hogy a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014 (II. 26.) Korm. rendeletben foglalt elállási jog csak azon vásárlókat illeti meg, akik a Ptk. szerint fogyasztónak minősülnek. A Ptk. 8:1. § (1) bekezdésének 3. pontja szerint „fogyasztó”: a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül eljáró természetes személy, aki árut vesz, rendel, kap, használ, igénybe vesz, valamint az áruval kapcsolatos kereskedelmi kommunikáció, ajánlat címzettjére (a továbbiakban „fogyasztó”).
Az Európai Parlament és a Tanács 2011/83/EU számú irányelvének, továbbá a hivatkozott 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet szabályozása értelmében a fogyasztó a terméknek, több termék szolgáltatásakor az utoljára szolgáltatott terméknek, a fogyasztó vagy az általa megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy általi átvételének napjától számított tizennégy (14) napon belül jogosult indokolás nélkül elállni a szerződéstől.
A fogyasztó a szerződés megkötésének a napja és a termék átvételének napja közötti időszakban is gyakorolhatja elállási jogát.
A felhasználó/fogyasztó az elállási jogát úgy gyakorolhatja, hogy az elállási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát eljuttatja a szolgáltatónak a jelen ÁSZF 2. pontjában feltüntetett elérhetőségeire.
A felhasználó/fogyasztó az elállási szándékának jelzésére használhatja a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 2. mellékletében szereplő Elállási/Felmondási nyilatkozatmintát, amely a jelen ÁSZF 2. számú mellékletét képezi.
A fogyasztó elállási jogát határidőben gyakoroltnak kell tekinteni, ha a fogyasztó az átvétel napjától számított tizennégy (14) napon belül elküldi elállási nyilatkozatát a szolgáltató részére. Írásban történő elállás esetén azt határidőben érvényesítettnek kell tekinteni, ha a fogyasztó az erre irányuló nyilatkozatát 14 naptári napon belül (akár a 14. naptári napon) elküldi a szolgáltatónak. Postai úton történő jelzés alkalmával a postára adás dátumát, e-mailen keresztül történő értesítés esetén az e-mail küldésének idejét veszi figyelembe a Szolgáltató a határidő számítás szempontjából.
Javasoljuk, hogy a fogyasztó levelét ajánlott küldeményként adja postára annak érdekében, hogy hitelt érdemlően bizonyítható legyen a feladás dátuma.
A Szolgáltató e-mailben haladéktalanul visszaigazolja a fogyasztó elállási nyilatkozatának megérkezését.
A fogyasztó elállás esetén köteles a megrendelt terméket a szolgáltató jelen ÁSZF 2. pontjában feltüntetett címére indokolatlan késedelem nélkül, de legkésőbb elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 napon belül visszaküldeni. A határidő betartottnak minősül, ha a fogyasztó a 14 napos határidő letelte előtt elküldi (postára adja vagy az általa megrendelt futárnak átadja) a terméket.
A terméknek a Szolgáltató címére történő visszaküldésének költsége a fogyasztót terheli. A Szolgáltatónak nem áll módjában átvenni utánvéttel visszaküldött csomagot. A termék visszaküldésének költségén kívül a fogyasztót semmilyen más költség nem terheli az elállás kapcsán. Ha a fogyasztó eláll a szerződéstől, a Szolgáltató haladéktalanul, de legkésőbb a fogyasztó elállási nyilatkozatának kézhezvételétől számított 14 napon belül visszatéríti a fogyasztó által teljesített valamennyi ellenszolgáltatást, ideértve a fuvarozási (kiszállításért fizetett) költséget is, kivéve azokat a többletköltségeket, amelyek amiatt merültek fel, hogy a fogyasztó a Szolgáltató által felkínált, legolcsóbb szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási módot választott. A Szolgáltató jogosult a visszatérítést mindaddig visszatartani, amíg vissza nem kapta a terméket vagy a fogyasztó nem igazolta hitelt érdemlően, hogy azt visszaküldte – a kettő közül a szolgáltató a korábbi időpontot veszi figyelembe.
Visszatérítéskor az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmaz a Szolgáltató, kivéve, ha a fogyasztó kifejezetten a hozzájárulását adja más fizetési mód igénybevételéhez; e visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag semmilyen többletköltség nem terheli a fogyasztót.
A fogyasztó kizárólag akkor vonható felelősségre a termékben bekövetkezett értékcsökkenésért, ha az a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használat miatt következett be.
13. ELÁLLÁSI JOG ELVESZTÉSE
A megrendelő kifejezetten tudomásul veszi, hogy hogy a virág minőségét rövid ideig megőrző termék, valamint a megrendelt csokrot/virágdobozt a Szolgáltató kifejezetten a megrendelő kérésére állítja elő, ezért a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 29. § (1) c) és d) pontja alapján az adásvételi szerződéstől való elállás joga nem gyakorolható, a virágok, csokrok, virágdobozok nem küldhetők vissza.
A fogyasztót az alábbi esetekben nem illeti meg az elállási jog:
- Szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetében (pl. workshop) a szolgáltatás egészének teljesítését követően, ha a szolgáltató a teljesítést a fogyasztó kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg, és a fogyasztó tudomásul vette, hogy a szolgáltatás egészének teljesítését követően felmondási jogát elveszíti.
- Olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a fogyasztó utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állított elő a szolgáltató, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a felhasználó személyére szabtak (pl. vágott virágcsokor).
- Romlandó vagy minőségét rövid ideig megőrző termék tekintetében (pl. virágok).
- A terméket használta, módosította vagy bennük kárt tett.
- Az azonosító címke a termékről eltávolításra került.
- A termékeket nem kompletten, használatlan állapotban, az eredeti csomagolásban küldi vissza. Amennyiben egy készletet küld vissza, annak nem minden részét tartalmazza.
14. AZ ELÁLLÁSI JOG VIZSGÁLATA
A Szolgáltató a visszaküldés után ellenőrzi a felhasználó/fogyasztó visszaküldésre való jogosultságát a hivatkozott kormányrendeletben és a jelen ÁSZF-ben foglaltaknak megfelelően. Amennyiben a visszaküldés minden feltételnek megfelel, a visszaküldendő termékek elfogadásáról a felhasználó/fogyasztó e-mailben kap értesítést és a felhasználó/fogyasztó választása szerint a Szolgáltató kicseréli a terméket vagy visszatéríti a visszaküldött termékek vételárát. A vételár visszatérítésének időkerete függ a használt fizetési módtól.
15. KELLÉKSZAVATOSSÁG, TERMÉKSZAVATOSSÁG
Felhívjuk a figyelmet, hogy tekintettel arra, hogy a virágcsokrok egyedi, gyorsan romló termékek így szavatossági jog érvényesítése iránti igényt a kiszállítást követő 72 órán belül terjeszthet elő. Felhívjuk továbbá a figyelmet arra, hogy az élővirág csokrok és más élővirág termékek esetében a Ptk. 6:158. §. szerinti vélelem nem érvényesül.
Kellékszavatosság
Milyen esetben élhet Ön a kellékszavatossági jogával?
Ön a Szolgáltató hibás teljesítése esetén a Szolgáltatóval szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint. Hibás teljesítésnek az minősül, ha a szolgáltatás a teljesítés időpontjában nem felel meg a szerződésben vagy jogszabályban megállapított minőségi követelményeknek. Nem teljesít hibásan a kötelezett, ha a jogosult a hibát a szerződéskötés időpontjában ismerte, vagy a hibát a szerződéskötés időpontjában ismernie kellett.
Milyen jogok illetik meg Önt kellékszavatossági igénye alapján?
Ön – választása szerint- az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet:
Kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül az Ön által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a vállalkozás számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a vállalkozás költségére Ön is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy – végső esetben – a szerződéstől is elállhat.
Választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban Ön viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a vállalkozás adott okot.
Milyen határidőben érvényesítheti Ön kellékszavatossági igényét?
Ön köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a szállítástól számított 72 órán belül közölni. Ezen idő elteltével – tekintettel a vágott virágok rövid élettartamára – kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti.
Kivel szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét?
Ön a Kormos Kinga Egyéni Vállalkozóval szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.
Milyen egyéb feltétele van kellékszavatossági jogai érvényesítésének?
A teljesítéstől számított 72 órán belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha Ön igazolja, hogy a terméket, illetve a szolgáltatást Kormos Kinga EV. nyújtotta.
Termékszavatosság
Milyen esetben élhet Ön a termékszavatossági jogával?
Ingó dolog (termék) hibája esetén Ön – választása szerint – kellékszavatossági igényt vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.
Milyen jogok illetik meg Önt termékszavatossági igénye alapján?
Termékszavatossági igényként Ön kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti.
Milyen esetben minősül a termék hibásnak?
A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.
Milyen határidőben érvényesítheti Ön termékszavatossági igényét?
Termékszavatossági igényét Ön a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti.
Kivel szemben és milyen egyéb feltétellel érvényesítheti termékszavatossági igényét?
Termékszavatossági igényét kizárólag a termék gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén Önnek kell bizonyítania.
A gyártó (forgalmazó) milyen esetben mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól?
A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:
- a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy
- a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy
- a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered. A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.
Felhívom figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet. Termékszavatossági igényének eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a gyártóval szemben érvényesítheti.
Értékesítés utáni ügyfélszolgálati és egyéb szolgáltatások, jótállás
Ügyfélszolgálatunk munkanapokon, az alábbi „Panaszkezelés” fejezetben részletezett elérhetőségeken áll rendelkezésre.
A egerviragkuldes.hu weboldalon a főoldalon a „Belépés” menüpontban lehetőség van Felhasználói regisztrációra. A regisztráció megkönnyítheti a későbbi rendeléseket, hiszen ilyen esetben a megrendelői adatok, illetve a korábbi megrendelések elmentésre, és a következő megrendelés esetén automatikusan betöltésre kerülnek.
A Szolgáltató jótállást nem vállal, jogszabály szerinti kötelező jótállás a Szolgáltató által forgalmazott termékek eseténben nem áll fenn.
16. PANASZÜGYINTÉZÉS
A Felhasználó a termékkel vagy a szolgáltató tevékenységével kapcsolatos fogyasztói kifogásait a jelen ÁSZF 2. pontjában meghatározott elérhetőségein érvényesítheti.
A szóbeli panaszt eladó – lehetőség szerint – azonnal megvizsgálja, és szükség szerint orvosolja. Ha a vásárló a panasz kezelésével nem ért egyet, vagy a panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges, eladó a panaszról és az azzal kapcsolatos álláspontjáról haladéktalanul köteles jegyzőkönyvet felvenni, és annak egy másolati példányát
a) személyesen közölt szóbeli panasz esetén helyben a fogyasztónak átadni,
b) telefonon vagy egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panasz esetén a fogyasztónak legkésőbb a beérkezéstől számított 30 napon belül adandó, írásba foglalt érdemi válasszal egyidejűleg megküldeni, egyebekben pedig az írásbeli panaszra vonatkozóan írtak szerint köteles eljárni.
A telefonon vagy elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panaszt eladó köteles egyedi azonosítószámmal ellátni.
A panaszról felvett jegyzőkönyv az alábbiakat tartalmazza:
a) a fogyasztó neve, lakcíme,
b) a panasz előterjesztésének helye, ideje, módja,
c) a fogyasztó panaszának részletes leírása, a fogyasztó által bemutatott iratok, dokumentumok és egyéb bizonyítékok jegyzéke,
d) a vállalkozás nyilatkozata a fogyasztó panaszával kapcsolatos álláspontjáról, amennyiben a panasz azonnali kivizsgálása lehetséges,
e) a jegyzőkönyvet felvevő személy és – telefonon vagy egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panasz kivételével – a fogyasztó aláírása,
f) a jegyzőkönyv felvételének helye, ideje,
g) telefonon vagy egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panasz esetén a panasz egyedi azonosítószáma.
Az írásbeli panaszt eladó – ha az Európai Unió közvetlenül alkalmazandó jogi aktusa eltérően nem rendelkezik – a beérkezését követően harminc napon belül köteles írásban érdemben megválaszolni és intézkedni annak közlése iránt. A panaszt elutasító álláspontját eladó indokolni köteles.
Fogyasztói jogvita esetén a vásárló panaszával fordulhat a Heves Megyei Kereskedelmi és Iparkamara mellett működő Békéltető Testülethez (3300 Eger, Hadnagy u. 6. földszint; levelezési cím: 3300 Eger, Postafiók 440.; e-mail cím: bekeltetes@hkik.hu; telefon: 36/416-660/105 mellék), illetve a vásárló jogosult a lakóhelye, vagy székhelye szerint illetékes békéltető testülethez fordulni.
Tájékoztatjuk, hogy az Európai Parlament és a Tanács fogyasztói jogviták online rendezéséről szóló, 2013. május 21-i 524/2013/EU rendelete (Rendelet) alapján az Európai Bizottság létrehozott egy online vitarendezési platformot /ODR platform/ abból a célból, hogy az Európai Unióban tartózkodási hellyel rendelkező fogyasztók és az Európai Unióban letelepedett szolgáltatók közötti, online szolgáltatási szerződésekből eredő kötelezettségekkel kapcsolatban felmerülő jogviták, így az online megkötött szerződésekkel összefüggő pénzügyi fogyasztói jogviták bírósági eljáráson kívüli rendezésére irányuló kommunikáció ezen a platformon keresztül legyen a fogyasztók számára biztosítva.
Az ODR platform az alábbi linken keresztül érhető el:
https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=HU
A szolgáltató nem vonható semmilyen felelősségre és nem kötelezhető semmilyen kártérítésre az áru nem rendeltetés szerű használatából eredő károkért. A szolgáltató a telefonon vagy más hírközlési eszköz segítségével rögzített panaszt egyedi azonosítóval látja el, mely a későbbiekben megkönnyíti a panasz visszakeresését. A szolgáltató a hozzá írásban érkezett panaszt 30 napon belül érdemben megválaszolja. Az intézkedés a jelen ÁSZF értelmében a postára adást jelenti. A panasz elutasítása esetén a szolgáltató az elutasítás indokáról tájékoztatja a felhasználót. Tájékoztatjuk, hogy a Szolgáltatónál magatartási kódex nem áll rendelkezésre.
A Fogyasztó panasszal fordulhat a fogyasztóvédelmi hatósághoz:
A fogyasztóvédelmi hatóság kijelöléséről szóló 387/2016. (XII. 2.) Korm. rendelet szerint közigazgatási hatósági ügyekben elsőfokon a kormányhivatal jár el.
A fogyasztóvédelmi hatóság kijelölése:
1. § * Fogyasztóvédelmi hatóságként a Kormány – a pénzügyi közvetítőrendszer felügyeletével kapcsolatos feladatkörbe tartozó ügyek kivételével – közigazgatási hatósági ügyekben
a) a fővárosi és megyei kormányhivatalt (a továbbiakban: kormányhivatal),
b) a hivatásos katasztrófavédelmi szerv központi szervét (a továbbiakban: katasztrófavédelmi főigazgatóság),
c) a Pest Megyei Kormányhivatalt,
d) a Szerencsejáték Felügyeletet, valamint
e) a fogyasztóvédelemért felelős minisztert (a továbbiakban: miniszter)
jelöli ki.
2. § * Ha e rendelet eltérően nem rendelkezik a Kormány általános fogyasztóvédelmi hatóságként a kormányhivatalt jelöli ki.
2/A. § * A fogyasztóvédelmi hatóság kérelemre indult eljárásában az azonos hatáskörű hatóságok közül az a hatóság jár el, amelynek illetékességi területén
a) az ügyfél lakóhelye vagy tartózkodási helye, ennek hiányában értesítési címe (a továbbiakban együtt: lakcím), vagy székhelye, telephelye, fióktelepe (a továbbiakban együtt: székhely) van,
b) az ügy tárgyát képező ingatlan fekszik,
c) a tevékenységet gyakorolják vagy gyakorolni kívánják, vagy
d) a jogellenes magatartást elkövették.
A Fogyasztónak panasza esetén lehetősége van békéltető testülethez fordulni, melyek elérhetőségét itt találja: https://www.fogyasztovedelem.kormany.hu
A Vásárló jogosult a fogyasztói jogvitából származó követelésének bíróság előtti érvényesítésére polgári eljárás keretében.
17. TECHNIKAI KORLÁTOK
A honlapon történő vásárlás feltételezi a felhasználó részéről az internet lehetőségeinek és korlátainak ismeretét és elfogadását, különös tekintettel a technikai teljesítményekre és a felmerülő hibákra. A szolgáltatót nem terheli felelősség, ha bármilyen működési hiba észlelhető az internetes hálózatban, amely megakadályozza a honlap működését és a vásárlást.
18. ADATKEZELÉSI TÁJÉKOZTATÓ
A Szolgáltató Adatkezelési Tájékoztatója a következő címen érhető el: https://egerviragkuldes.hu/adatvedelmi-nyilatkozat/
19. A PORTÁL INTERNETES HÁTTERÉT BIZTOSÍTJA
A tárhely-szolgáltató neve, címe:
- cégnév: BlazeArts Kft.
- székhely: 1096 Budapest, Thaly Kálmán utca 39.
- levelezési cím: 6090 Kunszentmiklós, Szent Erzsébet tér 11.
- cégjegyzékszám: 01-09-389087
- adószám: 12539833-2-43
- közösségi adószám: HU12539833y
20. ADATKEZELÉS BIZALMASAN KEZELJÜK
A www.egerviragkuldes.hu webáruház használata során a Vásárló személyes adatai megadásával egyidejűleg hozzájárul személyes adatainak a webáruház üzemeltetője általi kezeléséhez. A web áruház használata során Kormos Kinga Egyéni vállalkozó részére rendelkezésére bocsátott személyes adatokat bizalmasan kezeli, és nem adja ki további fél számára, kivéve abban az esetben amennyiben az alvállalkozója, szerződött partnere. (Pl: Futárszolgáltat, a megrendelés kézbesítéséhez).
A web áruház böngészése folyamán technikai információk kerülnek rögzítése statisztikai célokból. (IP cím, látogatás időtartama, stb).
Ezen adatokat Kormos Kinga Egyéni Vállalkozó kizárólag jogilag hitelesen indokolt, és alátámasztott esetben adja át a hatóságok részére.
A szolgáltatás igénybevételéhez cookie-k engedélyezése szükséges. Amennyiben nem szeretné engedélyezni a cookie-k használatát, letilthatja azt a böngészője beállításaiban. Cookie-k tiltása esetén a szolgáltatás bizonyos elemei csak részben, vagy egyáltalán nem használhatóak. A cookie egy olyan fájl, amelyet a szerver küld a felhasználó böngészőjének, és amelyet a felhasználó számítógépe tárol.
A cookie-ban személyes adat nem kerül tárolásra.
A website-ról kifelé mutató hyper link-ken keresztül elérhető oldal tartalmáért vagy használatáért semmilyen felelősséget nem vállalunk.
A megrendelés folyamán rögzített adatokat Kormos Kinga Egyéni vállalkozó mindaddig rögzíti, amíg a Vásárló nem kéri azok törlését, kivételt képeznek a jogszabályi előírásában kötelezően tárolandó a rendeléshez és számlázáshoz kötődő adatok.
A web áruház böngészése folyamán biztosított hírlevél feliratkozás során megadott adatokat Kormos Kinga Egyéni vállalkozó bizalmasan kezeli, leiratkozás lehetősége minden kiküldött hírlevél alján biztosított, továbbá kérhető az Ügyfélszolgálati elérhetőségek valamelyikén.
Adatai törlését, módosítását bármikor kérheti írásban az viragbolteger@gmail.com email címen, kivételt képeznek a jogszabályi előírásban kötelezően tárolandó a rendeléshez és számlázáshoz kötődő adatok.
Az adatkezeléssel érintett személy, amennyiben az adatkezelés során jogsértést észlel, az adatkezelő ellen bírósághoz fordulhat. A perben az adatkezelés jogszerűségét az adatkezelő köteles bizonyítani. Ha a bíróság a kérelemnek helyt ad, az adatkezelőt a tájékoztatás megadására, az adat helyesbítésére, zárolására, törlésére, az automatizált adatfeldolgozással hozott döntés megsemmisítésére kötelezi.
A jelen általános szerződési feltételekben nem szabályozott kérdésekben a polgári törvénykönyv, a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) kormányrendelet, és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. tv. rendelkezései és az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló 2011. évi CXII. törvény rendelkezései az irányadók.
A web áruház oldalainak böngészésével, továbbá megrendelésének rögzítésével elfogadja a Kormos Kinga Egyéni vállalkozó általános szerződési feltételeit, továbbá adatkezelési elveit.
Alkoholtartalmú italt kizárólag 18. életévét betöltött megrendelő részére szállítunk ki. Az áru átadását a szállító jogosult megtagadni, amennyiben azt 18. életévét be nem töltött személy kívánja átvenni és az átvételhez 18. életévét betöltött személy igénybevételét nem tudja biztosítani. Ennek felelősségét a vásárló viseli, így a már megfizetett vételárat nem áll módunkban visszatéríteni.
Amennyiben a vásárló a rendelés során – életkorára vonatkozóan – hamis adatokat szolgáltat, ebből eredően szállítót semmiféle felelősség nem terheli.
Cégünk törekszik az internetes magatartási kódex (Netikett, Netiquette), illetve a magyar tartalomszolgáltatók egyesületének tartalomszolgáltatási és etikai kódexe betartására. Kérjük, tegyen Ön is hasonlóan.
A Netikett-ről bővebben itt olvashat. A Magyar tartalomszolgáltatók egyesületének etikai kódexéről bővebben itt olvashat.
01. sz. MELLÉKLET
Összefoglaló táblázat a szállítási információkról:
Mellékelt táblázat Eger és környékére vonatkozó szállítási díjak sorolja fel maximum Egertől 30 km-es távolságba szállítunk.
Ha a település nincs a táblázatba és 30 km-nél nincs messzebb kérjen tőlünk ajánlatot a shop[@]egerviragkuldes.hu email címen vagy a telefonon: +36 20 932 3170
Kiszállítás mód
Rendelés 16-ig az nap leadni |
Ár(Ft) | Hétfő | Kedd | Szerda | Csütörtök | Péntek | Szombat | Vasárnap |
Eger | 2800 Ft | 8-18 között | 8-18között | 8-18között | 8-18között | 8-18között | 8-15között | nincs |
Demjén, Egerbakta, Egerszalók, Andornaktálya, Ostoros, Felsőtárkány, Kerecsend | 3800 ft | 8-18között | 8-18között | 8-18között | 8-18között | 8-18között | 8-15között | nincs |
Szomolya, Mónosbél, Nagytálya, Maklár, Novaj, Noszvaj, Szarvaskő, Egerszólát | 4500 Ft | 8-18között | 8-18között | 8-18között | 8-18között | 8-18között | 8-15között | nincs |
Bogács, Szihalom, Füzesabony, Bélapátfalva, Bükkszék, Recsk, Sirok, Tarnaszentmária, Kápolna, Feldebrő | 5500 | 8-18között | 8-18között | 8-18között | 8-18között | 8-18között | 8-15között | nincs |
02.sz. MELLÉKLET
A 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet melléklete. (csak a szerződéstől való elállási/felmondási szándék esetén töltse ki és juttassa vissza)
Elállási/Felmondási nyilatkozatminta
Címzett: Kormos Kinga Egyéni vállalkozó. (székhely: 3300 Eger Király utca Hrsz. 7406.; a cég; adószám: 568111881-1-30 Ev nyilvántartási száma: 55499905)
Alulírott/ak kijelentem/kijelentjük, hogy gyakorlom/gyakoroljuk elállási/felmondási jogomat/jogunkat az alábbi termék/ek adásvételére vagy az alábbi szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés tekintetében: Szerződéskötés időpontja / átvétel időpontja:
A fogyasztó(k) neve:
A fogyasztó(k) címe:
A fogyasztó(k) aláírása: (kizárólag papíron tett nyilatkozat esetén)
Kelt: