Kérdések és válaszok

Home : Kérdések és válaszok
Hogyan rendeljek virágot? (a honlap használat)

A termék ára nem tartalmazza a kiszállítási költséget, a honlap alján találja meg a „Szállítási információk” menüpont alatt a virágkiszállítás költségét.
Az oldal tetején a Főmenü sorban a „Fiókom” menü pont alatt be tud jelentkezni, ha visszatérő vásárló, ha előszőr jár, az oldalon ki kell tölteni a regisztrációs adatlapot, de vásárólhat vendégként is.
A regisztrációt az email cím azonosítja, csak egyszer lehet használni.
Terméket „Shop” menüpontba tudja kiválasztani.
A terméket „Kosárba” gombra kattintva tudja meg vásárolni. Kosár tartamát a honlap jobb felső sarkában található „kosár” ikonra kattintva a honlap bármely felületéről elérheti. Itt találhatók, ellenőrizhetők az eddig kiválasztott termékek. Van lehetőség az eltávolításra és módosítani a darab számot.
Lefelé haladva a táblázatba megtalálja, a virágkiszállítás költségét itt ki lehet választani, hova szeretné a virágot kiszállítatni.
Tovább a pénztárhoz felirattal meg kell adni a számlázási címet, telefont, email címet, szállítási címet, dátumot, üdvözlő kártya szövegét.
Ki kell választani a fizetési módot Simplepay/Bankiátutalás.
El kell fogadni az ÁSZF-et.
Majd „Megrendelés elküldése” gombra kattintva a rendszer elküldi az adatokat.
Sikerest vásárlást a megjelenítő „Köszönjük a vásárlást”
1 napon belül visszaigazolást küldünk és az Ön számláját a megadott email címre.
A virágot akkor szállítjuk ki ha megérkezett a számlánkra az összeg.

Milyen adatokra van szükség a virágkiszállításhoz?

A pénztárnál a következő adatokra lesz szükségünk:

  • Az üdvözlőkártya szövege
  • az Ön elérhetősége
  • a címzett elérhetősége
  • a szállítási címet és időpont
  • a számlázási cím,
  • a fizetési mód
Milyen időintervallumban szállítjuk ki a virágot?

Az interneten keresztül legyen az éjjel vagy nappal, Ön bármikor rendelhet virágküldést! A ügyfélszolgálatunk nyitvatartását megpróbáltuk az Ön igényeihez igazítani.

A rendeléseket a következő időszakokban teljesítjük:

  • Hétfő – Péntek 8:00 – 18:00
  • Szombat 10:00 – 15:00
  • Vasárnap és ünnepnap nincs kiszállítás (előre legyeztetve kivételes esetekben van rá lehetőség)

A nyitvatartási időszakon kívül rendelt csokrokat az azt követő napon nyitástól számítva szállítjuk.
Több csokor egy időben és egy címre kért szállításánál Önnek csak egyszeri szállítási díjat kell kifizetnie.
Mennyi idő alatt szállítjuk ki a virágot? (rendeléstől számított minimális idő)
A megrendelés és a szállítás közötti időtartam munkaidő alatt Eger minimálisan 2 óra, vidékre közelebbi településekre minimum 3 óra.
Távolabb vidéki településekre csak napra meghatározott időpontra tudjuk a csokrok kézbesítését vállalni, pontos időpontra meghatározva nem.
A szállítások idejét nincs módunkban percre pontosan teljesíteni

Hova szállítunk?

Eger és környékére (Egertől 30 km—től messzebb nem szállítunk)
Ha a település nincs a táblázatba és Egertől 30 km-nél nincs messzebb kérjen tőlünk ajánlatot
e-mailben shop[@]egerviragkuldes.hu vagy
telefonon: +36 20 932 3170

Ki kapja meg a számlát?

A számlát a vásárló, az Ön megadott email címére küldjük.

Milyen fizetési módokkal lehet fizetni az oldalon?

A Simplepay biztosítja a kártyaelfogadás lehatőségét:

A bankkártyás fizetési mód kiválasztása után, a ’Tovább’ gombra kattintva az SimplePay hitelkártya elfogadó lapjára kerül. ahol bankkártyájának adatai alapján tudja a megrendelt termékek értékét kiegyenlíteni. Így a fizetést közvetleül a Bank által üzemeltetett, nemzetközi kártyatársaságok szabályai és biztonsági előírásai szerint működő oldalon történik, és nem a webáruház oldalán.

Amire szüksége lesz:

  • kártyaszám
  • kártya lejárati dátuma (hónap/év)
  • érvényesítési kód – CVC2/CVV2 (A kártya hátoldalán, az aláírás csíkon szereplő szám utolsó három számjegye.

Amennyiben az Ön kártyáján nem szerepel ilyen kód, a fizető oldalon található, erre vonatkozó mezőt legyen szíves üresen hagyni!
Az SimplePay hitelkártya elfogadó lapján megadott adatokat a SimplePay kezeli, Kormos Kinga E.V.- nek ehhez hozzáférése nincs!

Áruházunkban az alábbi kártya típusokkal fizethet:

  • Visa
  • MasterCard
  • American Express
  • Electron (nem dombornyomott) Ezen kártyák esetében a kibocsátó bank határozza meg, hogy lehetővé teszi-e a kártya internetes használatát. Amennyiben az Ön Electron kártyáját kibocsátó bank engedélyezte az interneten való kártyahasználatot, Ön természetesen fizethet kártyájával internetes áruházunkban. Pontos információért kérjük, forduljon a kártyáját kibocsátó bankhoz!

Az OTP Bank által kibocsátott kártyák természetesen elfogadhatók. Maestro A SimplePay internetes fizetőfelületén bármely bank által kibocsátott Maestro kártya elfogadható.

Az elfogadás feltétele, hogy az Ön kártyáját kibocsátó bank is támogassa a Maestro kártyák e-commerce tranzakciókra történő felhasználhatóságát. Kérjük, konzultáljon a bankjával!
Az internetes kártyaelfogadás biztonságának további növelése érdekében az SimplePay bevezette a Verified by Visa/MasterCard Secure Code (VbV/MSC) szolgáltatást.

A szolgáltatás lényege, hogy a kártyabirtokos részére a fizetésre használt kártyát kibocsátó bank megad valamilyen plusz azonosítási lehetőséget, amely a tranzakció során ellenőrzésre kerül, és egyértelműen azonosítja a kártyát használó személyt.

Amennyiben az Ön kártyáját kibocsátó banknál nem elérhető a VbV/MSC szolgáltatás, vagy Ön azt nem igényelte, a fizetési folyamat nem változik.

A webáruház átirányítja Önt a SimplePay oldalára, ahol megadja kártyájának adatait (kártyaszám, lejárati dátum, érvényesítési kód), és megtörténik a vásárolt áruk/szolgáltatások ellenértékének kiegyenlítése.

Amennyiben az Ön bankja rendelkezik a VbV/MSC szolgáltatással, és Ön ezt igénybe veszi, a fizetési tranzakció folyamata megváltozik.

Kártyája adatait (kártyaszám, lejárati dátum, érvényesítési kód) továbbra is a SimplePay fizetőfelületén kell megadnia. Ezt követően azonban a Bank automatikusan átirányítja Önt a kártyáját kibocsátó bank megfelelő oldalára, ahol végre kell hajtania az azonosítási eljárást.

A sikeres azonosítást követően a fizetési tranzakció folytatódik, Ön értesítést kap a tranzakció sikerességéről, és visszairányításra kerül a webáruházi felületre.

Amennyiben az azonosítást nem tudja végrehajtani, a tranzakció sikertelenül zárul.

Banki átutalás:

Banki átutalással történő vásárlások esetén, a csokor kiszállítására csak az ellenérték bankszámlánkra történő megérkezése után van lehetőség.

A cég megnevezése: Kormos Kinga Egyéni vállalkozó
A cég székhelye:Eger 3300 Király utca Hrsz.7406
Kedvezményezett bank neve: OTP Bank Nyrt.
Bankszámla szám: 11739009-23914014-00000000
IBAN: HU68117390092391401400000000
SWIFT: OTPVHUHB
Kérjük, ügyeljen arra, hogy az összeg a kiszállítás előtt 12 órával megérkezzen, hogy pontosan szállíthassuk ki a megrendelt terméket!

Csak virág kiszállításara van lehetőség

Termék kiszállítása nincs (lufi, csoki). Minden olyan egy vagy több tételes megrendelés amelyben minimum egy darab VIRÁG szerepel az a megrendelés virágkiszállításnak minősül.

Egyedi virágrendelés

Ha van egyedi kívánságod, kérdésed írd meg nekünk! Felsorolásban nem szerepel a település ahová a virágküldeményt szeretnéd szálltatni, akkor kérj egyedi árajánlatot vagy lépj velünk kapcsolatba személyesen, telefonon vagy e-mailben.

Egy adott virág épp nincs készleten?

Felhívjuk figyelmedet, hogy előfordulhat, hogy egy adott virág épp nincs készleten, így azt stílusában, formájában és méretében hasonló virággal pótoljuk. A megjelenített képek eltérhetnek a valóságtól, bizonyos esetekben illusztrációként szerepelnek. Üdvözlőkártyát és csomagolást a termék ára tartalmazza. A szállításról tovább tájékoztatást az Általános Szerződési Feltételek -ben található.

Ha nem szerepel az adott település a felsorolásban?

Eger és vonzás körzetébe szállítunk virágot max. 30 km-es távolságba, felsorolásban nem szerepel a település ahová a virágküldeményt szeretnéd szállítatni, akkor kérj egyedi árajánlatot vagy lépj velünk kapcsolatba telefonon vagy e-mailben.

Anyák napi virág rendelés

Ha teheted, rendeld meg a virágot minél hamarabb, mert kapacitásaink végesek!

  • Covid 19 biztonságos kézbesítési szabályzatunk alapján kézbesítjük a virágokat
  • Azt tanácsoljuk, hogy lehetőség szerint minél hamarabb add le rendelésed, hogy időben be tudjuk szerezni a szükséges virágokat és még több gondot tudjunk fordítani a csokrok megkötésére.
  • Továbbá javasoljuk, hogy Anyák napi megrendelésed kérd akár Pénteki (április ) vagy szombati (Május 1) kiszállítással. Így az édesanyák egész hétvégén élvezhetik a gyönyörű virágokat és nem kell aggódnod, hogy vajon odaér-e még vasárnap napközben a küldemény. A vasárnapi szállítás az mindig nagyon sűrű, feszített, ezért aki teheti, kérje a virágkiszállítást péntekre vagy szombatra.
  • Aki Eger környéki településre kéri a virágkiszállítást a szombati napot ajánlanánk, mert vasárnap csak délutáni időpontba szállítunk az Eger környéki településekre.
  • Anyák napján május 2-án leadott rendeléseket másnap tudjuk kiszállítani Hétfőn május 3-án.
    Anyák napi szállításokat már péntektől lehet kérni! Órára pontosan nem tudjuk teljesíteni a rendelést, a megjegyzésbe a délelőtti, vagy délutáni időpontot tudod megjelölni.
  • Telefonszámot minden esetben adjatok meg a gördülékenyebb kiszállítás érdekében. (Sokszor előfordult, hogy nem jó a csengő, estleg nem hallja meg a csengetést, kertben van, szomszédban…stb)
  • Egertől 30 km –nél messzebb nem szállítunk ki virágrendelést
COVID-19 – Biztonságos kézbesítés!

Tájékoztatlak Benneteket, hogy a jelenlegi kiszámíthatatlan helyzetre való tekintettel, előfordulhat, hogy nem tudnunk beszerezni minden típusú és színű virágot, ezért megértéseteket kérjük. Természetesen minden tőlünk telhetőt megteszünk, megrendelésiteket maximális módon teljesítjük. Ha a kiszállításban bármi változás lenne, vagy a virágcsokor összetételén (színben vagy fajtában) nagyban változtatni kell minden esetben értesíteni fogunk.

Kórházak, karantén alatt álló illetve ideiglenesen bezárt intézményekbe, munkahelyekre nem tudunk rendelést teljesíteni. Köszönjük megértéseteket! Vigyázzatok magatokra és ha teheted maradj otthon!

Biztonságos kézbesítés:

  • Minden közvetlen kontaktust próbálunk kerülni!
  • Egészségvédelmi okok miatt nem kérünk átvételi igazolást aláírással illetve lehetőség szerint a virág- és ajándék átadása is közvetlen érintkezés nélkül történik (a címzett ajtója előtt elhelyezzük).
  • Ha különösen aggódsz személyes kézbesítés miatt, akkor kérheted, hogy a futár a virágokat biztonságos helyen hagyja Neked (pl. ajtó előtt).
  • A kézbesítő telefonon fog egyeztetni a címzettel kiszállítás előtt.
  • Az online rendelés folyamán, a preferált szállítási idő (megjegyzések) mezőbe írja be, hogy hol hagyjuk a virágot a címzett részére.

Kiszállításra vonatkozó szabályaink:

  1. Helyezze a virágokat egy megfelelően biztonságos helyre vagy az utasításoknak megfelelően.
  2. Csengessen be és figyelmeztesse a címzettet, hogy a kézbesítés megtörtént, majd álljon hátra két méterre az ajtótól, hogy biztos legyen a biztonságos és érintkezés nélküli kommunikáció abban az esetben, ha a címzett kinyitja az ajtót.
  3. Ha az ajtót nem nyitják ki, tegyen egy értesítőkártyát a levélszekrénybe, amin jelzi, hogy hova helyezte le a virágot.
  4. A járvány ideje alatt nem kérünk aláírást a címzettektől.